Інформатика, 12.05.2020 (2і, 5б, 4і, 3у, 6а, 7а)

2-І клас

Тема №33. Складання власних графічних алгоритмів.
Створюємо програми в програмі  Scratch.
Шановні батьки за бажанням в програмі Scratch, діти дивляться відео уроку і створюють перші свої програми в онлайн програмі  Scratch, її не треба встановлювати, ось посилання на https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Відео до уроку 33.  https://youtu.be/2QVhc6npKms


5-Б клас
Тема №31-33. Постановка завдання, планування проекту. Практична робота 10.
Шановні учні, ви зараз працюєте дистанційно, наступні уроки ми будемо створювати проекти, ви можете створити проекти, запропоновані на відео до уроку 31, або розробити за своїм сценарієм індивідуально, або можете з учнями свого класу в будь якій програмі, яку ми вивчали: MS Word, Scratch. Здати проекти до 12.04.20. Пректи надсилаємо на мою пошту obolonska.ganna@gmail.com
Відео до уроку 31, частина 1 https://youtu.be/0YfSIHO6rvk
Відео до уроку 31, частина 2  https://youtu.be/PksYz0rokz0





4-І клас
Тема №33. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

3-У клас
Тема №33. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Створюємо презентації за вільною темою і надсилаємо на мою пошту obolonska.ganna@gmail.com
Відео до уроку 3   https://youtu.be/TJEHt-ohCK0


6-А клас
Тема №31-33.Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Шановні учні, ви зараз працюєте дистанційно, наступні уроки ми будемо створювати проекти, ви можете створити проекти, запропоновані на відео до уроку 31, або розробити за своїм сценарієм індивідуально, або можете з учнями свого класу в будь якій програмі, яку ми вивчали: Paint, MS PowerPoint, Scratch. Здати проекти до 12.04.20. Пректи надсилаємо на мою пошту obolonska.ganna@gmail.com
Відео до уроку https://youtu.be/mVpedvdZEDc



7-А клас
Тема № 33 (31-33). Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Презентація до уроку №31-33 https://drive.google.com/open?id=1RWGvgRElQLhXJHzDYwULb7KqZuOxFfEx


0 коментарі:

Дописати коментар